about  |   news  |   contact  |   links  |   homepage  |

TISC/Enschede 2010

Ook in 2010 deed Nádraží natuurlijk weer mee aan de Trommel Indoor Soccer Cup. Ondanks de afwezigheid van Huib was het weer een geslaagd toernooi. Nádraží mocht het op zaterdag in de poulefase opnemen tegen Poznan, Baltic Sea Academy, Totelos 1 en Tutti Capsoni. We hadden de beschikking over een ruime selectie: Ane, Bauke, Boemel, Frank, Ilja, JoAnus, Johnny, Miep, Sjors, Tim en Tony.
De resultaten:
Nádraží - Poznan 2-3 (Tony, Frank)
Nádraží - Totelos 1 1-3 (Tim)
Nádraží - Baltic Sea Academy 1-6 (Tony)
Nádraží - Tutti Capsoni 0-3

Daarmee werd de doelstelling bij de eerste zes eindigen ruimschoots behaald, en mochten we op zondag in een poultje om de plaatsen 17-20 strijden tegen DVVA, Drienerlo veld en Totelos 2. De selectie was echter behoorlijk uitgedund: Bauke was op zaterdag in de eerste wedstrijd al stuk gegaan, Sjors kon niet meer lopen en Miep, JoAnus en Boemel waren er op zondag niet bij. Gelukkig was Gerard op zaterdagavond gekomen waardoor we iedere wedstrijd minstens een wisseltje hadden.
Nádraží - DVVA 0-3
Nádraží - Drienerlo veld 0-1
Nádraží - Totelos 2 7-0 (Tim 3, Tony 2, Ilja, Gerard)

We behaalden zo een ietwat teleurstellende 19e plaats (van de 20). MESI won het toernooi voor de derde keer en Lozenetz werd voor de derde keer tweede.